Holly

文章禁止任何形式转载

A voice filled with harmony.

It says, "Live still, I am life. 

Heaven is in your eyes. 

Is everything around you just the blood and mud? 

I am divine. I am oblivion. I am the god... that comes down from the heavens, and makes of the Earth a heaven. I am love!... I am love."


充满和谐的声音。

它说,活下去,我就是生命。

天堂就在你的眼中。

在你周围全部都是血和泥吗?

我是圣洁的,我是救赎,我是上帝……从天而降,要让大地变成天堂。我就是爱!我就是爱。  

评论