Holly

文章禁止任何形式转载

Say it's Carol Singers (就说是唱诗班来了)

with any luck by next year (如果明年我走运的话)

I'll be going out with one of these girls (我会和这些女孩约会)

(Pictures) (出示美女图片)

but for now, let me say (但是现在,请听我说)

without hope or agenda (虽然我不抱任何希望,也不会有任何行动)

just because it's Christmas (但今天是圣诞节)

(and at Christmas you tell the truth) (圣诞节你可以说出内心深处的话不是吗)

to me, you are perfect (在我眼中,你是无与伦比的)

and my wasted heart will love you (尽管无济于事,但我会爱下去)

until you look like this (直到你变成这样)

(An old woman) (出示老太太图片)

Merry Chritmas! (圣诞快乐!)

评论

热度(3)